Regulamin serwisu narciarskiego:
- Termin wykonania usługi oraz odbioru sprzętu, określa serwis informując o tym Klienta. Serwis proponuje zakres prac natomiast Klient wybiera i akceptuje zakres w jakim zostanie wykonany serwis.
- Klient wybiera rodzaj usługi serwisowej która podzielona jest na 3 rodzaje: pakiet srebrny, złoty lub platynowy z których każdy oferuje inny zakres usług.
- Jeżeli niezbędne jest wykonanie dodatkowych prac serwisowych wynikających ze stanu dostarczonego sprzętu, serwis informuje klienta o zakresie dodatkowych prac i ich kosztów. Klient akceptuje oraz ma prawo nie zaakceptować wyceny.
- Pozostawiony sprzęt przyjmowany jest bez rzepów i pokrowców, chyba, że usługa została zamówiona mobilnie i klient w ramach dodatkowego zabezpieczenia do transportu użyje rzepu lub pokrowca.
- Deski snowboardowe przyjmowane są bez wiązań, demontaż wiązań snowboardowych przez serwisanta to koszt 39.99 zł.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności z wady ukryte sprzętu.
- Dostarczony do serwisu przez Klienta sprzęt powinien być czysty tzn. nie posiadać kurzu, błota czy śniegu. W takich przypadkach serwis może odmówić przyjęcia sprzętu lub naliczyć dodatkowe opłaty za czyszczenie. Do maszyn na jakich pracujemy nie ma możliwości włożenia brudnego sprzętu.
- Serwis wykonuje usługę w celu przygotowania sprzętu do jazdy, naprawy, konserwacji oraz testów diagnostycznych.
- Serwis nie jest przechowalnią nart, po upływie ustalonego terminu przechowywanie traktowane jest jako usługa magazynowa a jej koszt wynosi 5 zł/doba od pary. Serwis nie odpowiada za konsekwencje nieterminowego odbioru sprzętu.
- Na życzenie klienta serwis może wykonać usługę ekspresową. Koszt usługi wg. Cennika + 50% ceny.
- Wybierając opcję mobilną klient zobowiązany jest do odpowiedniego przygotowania sprzętu do transportu natomiast serwis zadba o odpowiednie przygotowanie do odsyłki. Serwis nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu, przesyłka jest ubezpieczona, wszelkie roszczenia będą zgłaszane do podmiotu obsługującego wysyłki.
- Wybierając opcję mobilną wysyłany sprzęt musi być spakowany do kartonu. Jeżeli klient nie posiada swojego kartonu podczas zamawiania usługi może zamówić taki karton. Serwis nie przyjmuje przesyłek spakowanych i zawiniętych np. w folię lub inne materiały.
13. Z uwagi na zły stan techniczny lub zużycie sprzętu serwis może odmówić wykonania usługi.
14. Klient oddając swój sprzęt do naszego serwisu akceptuje wszystkie punkty regulaminu oraz cennik.