To bardzo proste, serwis zamówisz w kilku łatwych krokach. W kroku pierwszym wybieramy ile kompletów sprzętu zostanie wysłanych do naszego serwisu. Jeżeli posiadasz swój karton to bardzo dobrze wykorzystasz go do wysyłki, jeżeli nie posiadasz kartonu zamawiasz opakowanie do transportu w odpowiedniej wielkości, zaznaczasz również dzień odbioru przesyłki przez kuriera. Następnie wybieramy zakres (pakiet) w jakim nasz sprzęt ma zostać wyserwisowany. Na koniec podajemy adres odbioru, do odsyłki i kilka innych szczegółów oraz finalizujemy płatność. Pozostaje juz tylko oczekiwać na kuriera…

Tuning jest to podniesienie krawędzi dolnej. Wybierając jeden z 3 pakietów serwisowych krawędź dolna w Twoim sprzęcie zostanie podniesiona o 1 stopień. 

Do serwisu deski snowboardowej niezbędne jest ściągnięcie wiązań. Natomiast każdy rider ma swoje ustawienia nogi oraz kąta.

Nasz serwis podzielony jest na pakiety srebrny, złoty, platynowy oraz sportowy. W każdym z nich zawarte są etapy serwisowe które zostana wykonane na dostarczonym sprzęcie. 

Smarowanie maszynowe w naszym serwisie wykonywane jest na maszynie Wintersteiger WaxJet. Na specjalną podgrzewaną rolkę nakładana jest odpowiednia ilośc smaru który za jej pomocą jest równomiernie rozprowadzany po powierzchni ślizgu. W kolejnym etapie ślizg jest polerowany na specjalnej do tego przeznaczenia rolce. 

Szlifowanie ślizgu kamieniem to inaczej planowanie nart. Polega ona na ścieraniu setnych części milimetrów ślizgu z naszych nart. Czynności ta ma za zadanie  całkowite wyrównanie ślizgu na jego całej powierzchni względem krawędzi oraz  uzyskanie powierzchni wolnej od tzw. włosów. 

Założenie struktury to nic innego jak nacięcie specjalnych rowków w ślizgach nart. Struktury można podzielić na uniwersalne oraz specjalne. Te drugie zakładane są na nartach do ścigania się. Ich działanie jest zbliżone do działania opon samochodowych. Twarde, zmrożone stoki tu sprawdzi się płytka struktura natomiast świeży i kopny śnieg wymaga głębszych nacięć. Riderzy dysponujący jedną parą nart powinni wybrać strukturę uniwersalną która idealnie sprawdzi się przy każdych warunkach.